tv3.lv

Gaidot karalisko mazuli, briti jūk prātā

Lielbritāniju pārņēmis derību drudzis saistībā ar gaidāmo pieaugumu britu karaliskajā ģimenē. Šodien 9.septembrī, pirmoreiz par gaidāmo otro mazuli izteicās arī Lielbritānijas princis Viljams, tiesa gan, nedodot nekādas cerības potenciālajiem likmju licējiem.

2014. gada 9. septembrī 20:41

Britu bukmeikeriem karaliskās ģimenes pieaugums ir gluži kā pasaules kauss futbolā – derību aktivitāte pieaugusi līdz ar pirmajām ziņām par Kembridžas hercoga un hercogienes gaidāmo, otro mazuli.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Populārākās likmes ir saistītas ar mazuļa dzimumu, vārdu un dzimšanas datumu.

Bukmeikeri norāda, ka pašlaik tiek piedāvāta vienāda atlīdzība gan tiem, kas liks uz puiku, gan tiem, kas derēs, ka tā būs meitene. Šobrīd iespaidīgs daudzums naudas tiek likts uz to, ka tā būs meitene. Cilvēkiem ir pārliecība, ka Keita ar šo mazuli izveidos pilnu komplektu. Pagājušo reiz apmēram pusmiljons mārciņu tika likts uz Džordžu, un tuvāko deviņu mēnešu laikā sagaida līdzīgu aktivitāti.

Gaidāmais bērns būs ceturtais rindā uz Lielbritānijas karaļnama troni. Bukmeikeru favorīti ir tādi vārdi kā Elizabete, Džeimss un Viktorija.

Pagaidām netiek ziņots par to, kad plānota bērna piedzimšana, tāpēc šobrīd derību slēdzēji var izvēlēties kādu no mēnešiem sākot no nākamā gada janvāra līdz maijam.

Arī bērna tēvs, Kembridžas hercogs, princis Viljams bija atturīgs savos komentāros.

‘’Mums visiem būtu svarīgi koncentrēties uz lielajām ziņām, lielajām starptautiskajām un vietējām ziņām, tas ir tas par ko es šobrīd domāju”, atzinis Viljams.

Lai vai kādas būtu likmes uz gaidāmo mazuli, viens ir skaidrs – lielajam notikumam tuvojoties, jaunākā troņmantnieka vai troņmantnieces piedzimšana atkal būs viens no galvenajiem tematiem ne vien Lielbritānijas, bet arī pasaules mediju uzmanības lokā.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm