tv3.lv

Agnese Zeltiņa: Pelnot minimālo algu, nevar atļauties pirkt rotas. Tad jādomā, kā vispār izdzīvot

Aktrise, seriāla ”Nemīlētie” zvaigzne Agnese Zeltiņa jau deviņus gadus ir arī uzņēmēja, zīmola ”Soulstones” rotu meistare. Agnese atklāj, kā biznesu ietekmējusi pandēmija, kā mainījušās klientu vēlmes un materiālās iespējas.

26. maijā 16:49

Sarunā ar portālu “tv3.lv” Agnese stāsta, ka, sākoties pandēmijai, biznesā viss gājis ļoti labi, uzņēmums ātri noorientējies, un interneta veikalā iekļauta visa prece no studijas.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

”Sēdēju un ”online” režīmā rādīju visu klientiem. Tas labi strādāja un turpina strādāt, ieviešot korekcijas iepirkšanās paradumos. Mūsdienās cilvēkiem vajag redzēt un uzreiz iegādāties! Pēc pirmā Covid-19 viļņa, atgriežoties ierastajā dzīvē, izdevu kolekciju ”La Felicità” – spilgtas, krāsainas rotas. Parasti sievietes izvēlējās neitrālu krāsu rotas, bet pēc pandēmijas pirmā viļņa visas gribēja ko krāsainu un kolekciju tik tikko spēju atjaunot, lai visām pietiktu. Pēc otrā pandēmijas viļņa sekoja jauna kolekcija ”La Joya”, kas sevī iekļāva dziļākus, tumšākus toņus – visu zaļo,” ar smaidu sejā atceras Agnese.

Jaunu velosipēdu neizdomāsi, bet visu ietekmē tendences, neskatoties uz to, klasika vienmēr ir modē un, rotu meistaram, plānojot jaunas kolekcijas, jāprot žonglēt starp klasiku un tendencēm.

Aktrise nenoliedz, ka pandēmija ieviesa sava veida korekcijas, piemēram, darbinieku skaita ziņā, bet prieku sagādā fakts, ka izdevās saglabāt studiju un nevajadzēja pāriet uz darbošanos tikai ”online” režīmā.

Janvāris un februāris parasti ir klusi mēneši, rotu meistare cerējusi, ka marts būs labāks, bet pēkšņi šoks – gan situācija pasaulē, gan rēķini, inflācija, gan paceltās pārtikas cenas. Marts un aprīlis bijuši lieli izaicinājumu mēneši.

Foto: PRIVĀTAIS ARHĪVS

”Šajos mēnešos biju cerība pilna, pieņēmu jaunu darbinieku. Izaicinājumi lieli, kā nekā nepārdodam maizi un pienu – pirmās nepieciešamības preces. Šobrīd nav vienkārši, bet mēs turpinām strādāt. Lai sasniegtu to pašu rezultātu, ko pirms gada, jādara daudz vairāk, jāmeklē jaunas iespējas, idejas. Palīdz manis uzrakstītā grāmata, veidojam jaunus produktus: t-kreklus, hūdijus, domājam atsākt arī braukāt pa gadatirgiem, satikt klātienē klientus no citām pilsētām, kuri netiek tik bieži uz Rīgu,” apņēmības pilna ir Agnese.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Agnese apzinās, ka daudziem ir būtiski apskatīties preci, apčamdīt, uzmērīt. Sestdienās bieži uz veikalu brauc lauku cilvēki, kuri nevēlas pirkt internetā, bet paši savām acī redzēt, savām rokām apčamdīt. Tāpēc būtiski ir doties izbraukumos, kā arī saglabāt studijas telpas.

”Ja skatāmies vidējo kases čeku, tad tas ir 39 eiro. Mūsu rotu auditorija nav personas ar minimālo algu, mūsu klients pelna virs minimālās algas. Ar minimālo algu nevar atļauties pirkt rotas. Tad jādomā, kā vispār izdzīvot. Apzinos, ka daudzi gaida atlaides, gaida, kad viņu noskatītajām precēm cena būs 29 eiro, nevar noliegt, ka šobrīd rotās atļaujas tērēt mazāk. Bieži vien atkarīgs, ko cilvēks vēlas – vienkārši funkcionalitāti vai zīmolu un kvalitāti,” tā Agnese.

Neskatoties uz to, Agnese apzinās, ka sievietes vienmēr, visos laikos ar vienalga kādu maciņa biezumu mīl pucēties – grib uzkrāsot sarkanas lūpas, sarkanus nagus un ielikt ausīs kaut tos mazos auskariņus. Daudzām sievietēm ir būtiski, lai mājās ir kaut viena rota, bet laba.

Pandēmijas laikā ”Soulstones” zīmols sekojis pasaules tendencēm un paplašinājis vīriešu rotu segmentu, kungi sev izvēlas ne tikai aproces, bet arī akmeņu kaklarotas, būtisku nozīmi, piešķirot akmeņu nozīmēm un praktiskumam.

Foto: PRIVĀTAIS ARHĪVS

Aktrise paziņo, ka klienti joprojām meklē talismanus, akmeņus, kas palīdz harmonizēties, stabilizēties, nomierināties. Akmeņi iedarbojas, ir pat klientes, kuras, atnesot rotas uz remontu nevēlas šķirties no akmeņiem un gaida, kad salabos.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Klientu pirktākie produkti joprojām ir sarkanie aizsardzības diegi ar kādu pērlīti vai akmentiņu, kristāliņu, kā arī briļļu ķēdītes, kas kā aksesuārs pēdējos gados ir atgriezies.

”Šobrīd dāmas saviem kungiem atklāti saka, ko vēlas. Ir sievietes, kuras ”online” parāda, ko grib un kungs ierodas studijā, lai nopirktu. Citi joprojām nezina, ko pirkt, tad prasām par dāmas vecumu, matu krāsu, acu krāsu un raksturu, tas palīdz piemeklēt rotas. Nereti pat pēc daudziem gadiem attiecībām vīrieši nezina, ko iegādāties, nezina mīļotās rokas izmēru, bet galvenais, ka ir vēlme radīt prieku, ar pajukumu varam palīdzēt,” smejas Agnese.

Rotu meistare pačukst, ka arī dāmas ir sākušas vairāk kungiem izvēlēties rotas. Kungi ir palikuši atvērtāki rotu jautājumā un akmeņi netiek vairāk uzskatīti par ”sieviešu padarīšanu”.

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm