Superproduktivitāte: Kā izdarīt vairāk, strādājot mazāk?

15. martā 18:02

Ja nu kaut kas gadsimtu gaitā nav mainījies, tas tas ir diennakts garums, savukārt darbu un izklaižu kļūst tikai vairāk. Vai iespējams, četras dienas strādājot, paveikt to pašu, ko piecās, vēl palielinot produktivitāti? Par to “Zilonis studijā” raidījumā.

Pie vadītāja Oskara Lepera viesojas uzņēmēja Dagnija Lejiņa, reklāmas aģentūras “Magic” vadītājs Andris Rubīns, kā arī laika uzskaites programmas “DeskTime” pārstāvis Uģis Briedis.

Vai iespējams strādāt vairāk, strādājot mazāk? Un vai četru darba dienu nedēļa ir iespējam arī šeit, Latvijā? Kāds teiks, ka ar šiem vārdiem runā slinkums. Nu, tad slinkums vai gudra strādāšana? Dzīva diskusija par mūsdienu novatoriskajām idejām produktīvam darbam.

Ja arī tev ir pieredze vai pārdomas par sarunu šovā runāto, aicinām dalīties ar savu viedokli šā raksta komentāros. Raidījuma mērķis ir vairot toleranci un izpratni sabiedrībā.

“tv3.lv” aicina būt iecietīgiem un empātiskiem kā reālajā, tā digitālajā vidē, rakstot komentārus. Atgādinām, ka arī komentāros pausto viedokli un tā rakstītājus regulē normatīvie akti.

Sarunu šovu “Zilonis studijā” no pirmdienas līdz piektdienai pulksten 17.00 skaties kanālā TV3 un pēc tam arī portālā “tv3.lv” un platformā “TV3Play”, kur pieejams arī viss raidījuma arhīvs.

Sarunu šovā “Zilonis studijā” Agnese Drunka un Oskars Lepers aicina dažādu jomu pārstāvjus, lai diskutētu par ērtiem un ne tik ērtiem tematiem, par kuriem reizēm vairāmies runāt publiski.

Piesaki savu “ziloni” – tēmu, par kuru vēlētos dzirdēt kādā no 2.sezonas raidījumiem!






    Lauciņi, kas apzīmēti ar *, ir jāaizpilda obligāti!

    Ziņo par kļūdu rakstā

    Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

    Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Saturs turpinās pēc reklāmas

    Reklāma

    Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm